דף נחיתה מושך ומשכנע הוא קריטי לכל עסק המחפש להפוך את המבקרים באתר שלו ללקוחות.

לכן אנחנו בג'ט דיגיטל שמים דגש על דפי נחיתה אטרקטיביים ויפים ואנו ממליצים לכם לעשות את אותו הדבר.

דף נחיתה מעוצב היטב יכול להעביר למבקרים באתר את המסר והאווירה שהמוצר שלך אמור לשדר, להציג את השירותים ו/או המוצרים שלך ובסופו של דבר – להניע מכירות. 

הנה כמה מהצעדים החשובים לשקול בזמן בניית דף נחיתה לעסק שלכם:

1. הגדירו את המטרות שלכם

לפני שאתם מתחילים לעצב, הגדירו באופן ברור את המטרה של עמוד הנחיתה שלכם. האם אתם רוצים לייצר לידים? לקדם מוצרים מסוימים? לעודד לקוחות להירשם לעיתון שלכם? 

הגדרת מטרה מסוימת שאתם רוצים להשתמש בעמוד הנחיתה כדי לקדם, תעזור לאפיין בצורה טובה את העמוד ולהנחות את כל תהליך העיצוב.

2. שמרו על פשטות

דף עמוס ומבולגן יכול לגרום למבקרים ל"אנטי" ולהסית אותם מנקיטת פעולות. 

שמור על עיצוב מינימליסטי ונקי שמתרכז באלמנטים החשובים כמו : כותרות משכנעות, תמונות תופסות עין, הנעה לפעולות החשובות וכו'.

3. כתבו כותרות משכנעות

הכותרת שלך צריכה לתפוס ישר את העיניים של המבקרים בדף ולהעביר בבירור את מה שהם יקבלו מהעסק שלך. השתמש בשפה משכנעת שמתאימה לקהל היעד שלך ומדגישה את הייחודיות שבמוצר או השירות שלך.

4. השתמשו בחומרים ויזואליים

תשלב בעיצוב שלך תמונות באיכות גבוהה או סרטונים שרלוונטיים להצעה שלך. חומרים ויזואליים יכולים לעזור ליצירת קשר רגשי עם המבקרים באתר ולהגביר את ההבנה שלהם על העסק שלך.

5. תכללו קריאות לפעולה

הקריאה לפעולה היא אחד האלמנטים הכי חשובים בעמוד הנחיתה שלך.

וודא שהיא בולטת בעמוד שלך עם פונטים בולטים וצבעים עם ניגודיות חזקה. השתמש במילים משכנעות שידחפו את הלקוחות להשלים את הפעולה. 

6.ודאו רספוניסיבות

עם המספר הגדל של משתמשים שנכנסים לאתרים דרך מכשירים ניידים, זה חיוני להתאים את דף הנחיתה שלך. תבחן איך הדף נראה במסכים בגדלים שונים ותבטיח ניווט נוח בין מכשירים.

7. בחנו ושפרו

בניית עמוד נחיתה יעיל ומרשים זה תהליך איטרטיבי שדורש בדיקה וייעול רציפים על בסיס תגובות משתמשים. נתח נתונים כמו אחוז משתמשים פועלים, כניסות לאתר, זמן שהייה בדף וכו' והתאם את העמוד שלך בהתאם.

השתמשו בצעדים הנ"ל יחד עם עקרונות עיצוב בסיסיים וצרו עמודי נחיתה מרשימים ויעילים שלא רק תופסים את תשומת הלב של המשתמשים אלא גם מניעים אותם לצריכת המוצר/השירות שאתם מציעים. 

‏‏‎ ‎השירותים שֶׁלָּנוּ‎‎‎‏‏‎ ‎
לקוחות מַמְלִיצִים
תיק עֲבוֹדוֹת
צרו קֶשֶׁר